طراحی و تولید سیستم ها و محصولات الکترونیکی

در بخش طراحی و تولید بردهای الکترونیکی تولید منابع تغذیه سوئیچینگ ، بردهای کنترلی لوازم خانگی و آداپتور انجام می گیرد .
در این ارتباط شرکت دارای یک واحد طراحی و یک کارگاه مونتاژ قطعات الکترونیکی می باشد که با استفاده از خط تولید مونتاژ دستی و اتوماتیک به تولید برد های مختلف می پردازد شکل زیر نمایی از کارگاه تولیدی و تجهیزات را نشان می باشد.

دستگاه تولید برد الکترونیکی
تولید برد الکترونیکی
تولید برد الکترونیکی

انواع آداپتور

شرکت فرآیند گستر کویر در راستای نیاز موجود در کشور اقدام به تولید انواع منابع تغذیه سوئیچینک و آداپتورهای پوز بانکی در رنج ولتاژ های مختلف نموده است و در سال 93 و 94 حدود 150000دستگاه از این آداپتورها را از طریق مجموعه های بانک پارسیان ، شرکت آسان پرداخت و فن آوا کارت و شرکت سداد وارد شبکه مصرف نموده است  .

آداپتورهای این شرکت می تواند تا رنج 60 وات و ولتاژ 8 تا 16 ولت با انواع سوکت های کابل خروجی تولید شود. امکان درج آرم و نام شرکت روی قاب آداپتور (بیش ده هزار عدد سفارش) و همچنین طراحی لیبل محصول بنا به سلیقه مشتری امکان پذیر می باشد. محصولات تولیدی دارای یک سال گارانتی می باشند.

لیبل های طراحی شده برای شرکتهای مختلف

لیبل آداپتور شرکت سداد
لیبل آداپتور فرآیند گستر
لیبل آداپتور شرکت آسان پرداخت

برد های کنترلی

این شرکت با توجه به برخورداری از تجربه زیاد کارشناسی در حوزه طراحی بردهای الکترونیکی اقدام به طراحی و تولید موارد مختلفی از جمله طراحی و تولید  سیستم کنترل یخچال ، طراحی و ساخت بردهای کنترلی مورد نیاز شبکه مترو و غیره نموده است