معرفی شرکت

رشد روزافزون تکنولوژی منجر به استفاده آن در بخش های مختلف زندگی انسانها شده است. به کارگیری آن منجر به افزایش بهره وری، کاهش هزینه ها و عدم نیاز به حضور  افراد در مکانهای غیرضرور می گردد. صنایع مختلف کشور ما نیز از این امر مستثنی نبوده و به این سمت سوق داده شده است. مهمترین گلوگاه در این عرصه، شناخت دقیق و تخصصی تکنولوژی و به کار گیری صحیح آن در صنعت کشور می باشد.

شرکت فنی و مهندسی فرایند گستر کویر هوشمند با هدف ارائه خدمات حرفه ای و تولید محصولات مرتبط در زمینه اتوماسیون صنعتی، سیستمهای الکترونیکی و مراکز داده و پاسخگویی به نیاز روزافزون صنعت کشور در این حوزه، تشکیل شده است.

این شرکت با تکیه بر تخصص پرسنل متعهد خود و اعتقاد به شعار “ما می توانیم”، با بکارگیری تکنولوژی و تولید دانش بومی در راستای تولید محصولات ایرانی جهت خودکفایی این صنعت و بی نیازی از برندهای مختلف خارجی، گام برداشته است.

خدمات

اتوماسیون صنعتی

امروزه كاربرد اتوماسیون صنعتي و ابزار دقيق در صنايع و پروسه‎هاي مختلف صنعتي به وفور به چشم مي خورد. كنترل پروسه و سيستم‎هاي اندازه‎گيري پيچيده‎اي كه در صنايعي همچون نفت، گاز، پتروشيمي، صنايع شيميايي، صنايع غذايي، صنايع خودروسازي و غيره بكار مي‎آيد، نيازمند ابزارآلات بسيار دقيق و حساس مي‎باشند. پيشرفتهاي تكنيكي اخير در كنترل فرايند و اندازه گیری پارامترهاي مختلف صنعتي از قبيل فشار، دما، جريان و غيره باعث افزايش كيفيت محصولات و كاهش هزينه‎هاي توليد گرديده است.

در حال حاضر ارتقاء سطح كيفي محصولات توليدي در صنايع مختلف و در كنار آن افزايش كمي توليد، هدف اصلي هر واحد صنعتي است و مديران صنايع نيز به اين مهم واقف بوده و تمام سعي خود را در جهت نيل به اين هدف متمركز نموده‎اند. لازمه افزايش كيفيت و كميت يك محصول، استفاده از ماشين آلات پيشرفته و اتوماتيك مي‎باشد. ماشين آلاتي كه بيشتر مراحل كاري آنها به طور خودكار صورت گرفته و اتكاي آن به عوامل انساني كمتر باشد كه ضرورت اتوماسيون صنعتي در فرايند توليد احساس مي‎شود.

شركت فرايند گستر كوير هوشمند با استفاده از دانش فني كارشناسان خود يكي از شركت‎هاي فعال در حوزه مشاوره، طراحي و راه‎اندازي سيستم‎هاي اتوماسيون صنعتي مبتني بر PLC،SCADA  و PDCS در حوزه نفت، گاز، قطار شهري و ديگر صنايع مي‎باشد.

 

سیستم توزیع قدرت

با توجه به نقش تابلوهای الکتریکی در عملکرد تاسیسات الکتریکی در صنایع مختلف, طراحی و تولید تابلوهای الکتریکی ضعیف , متوسط و کنترلی به عنوان یکی از خدمات این شرکت در نظر گرفته شد. این شرکت با استفاده از نیروهای متخصص, تجهیزات مناسب, نرم افزارهای اختصاصی طراحی تابلو و استانداردهای مرتبط در این زمینه, سیستمهای توزیع قدرت متناسب با نیاز کارفرما جهت مصارف صنایع نفت, گاز, پتروشیمی، مراکز داده و … ارائه می نماید